10. Customer
Care
Management
Summit

Konfrontacje

Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

RELACJA Z EDYCJI 2019

Jubileuszowa edycja Customer Care Management Summit odbyła się 4-5 grudnia 2019 roku w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Jak co roku, wydarzenie dedykowane jest dyrektorom, top managerom oraz kierownikom działów obsługi klienta. Głównym założeniem dziesiątej edycji była wymiana wiedzy i doświadczeń oraz skonfrontowanie różnych punktów widzenia na to, czy Al może całkowicie zastąpić człowieka, czy nigdy nie będzie to możliwe.

Tym, co wyróżniło tegoroczną edycję, była interaktywna formuła, skupiona na otwartej dyskusji pomiędzy prelegentami a publicznością, która następowała w specjalnie wydzielonym czasie. Kluczem spotkania było skonfrontowanie ze sobą różnych punktów widzenia na to, czy lepiej inwestować w nowoczesne technologie, czy w rozwój pracowników i zespołów.

W agendzie Forum znalazły się m.in.: przykłady wdrożonych strategii obsługi klienta, sposoby na budowanie zaufania i lojalności klientów, mapowanie doświadczeń, projektowanie oraz mierzenie CX i ROI, automatyzacja i robotyzacja w obsłudze klienta: Al, chatboty, asystent głosowy. Podczas prelekcji i warsztatów prelegenci omówili szanse i zagrożenia płynące z implementacji nowych rozwiązań technologicznych, a także zagadnienia związane z zaangażowaniem i motywacją pracowników.  

OPINIE UCZESTNIKÓW

„(…) Customer Care Management Summit jako jedna z nielicznych konferencji, obok ogromnej dawki merytorycznych i nowatorskich prelekcji, oferuje też unikalną atmosferę. Wyzbyła się niepotrzebnej sztywności i dystansu, oferując w zamian otwarte środowisko, sprzyjające wymianie myśli i budowaniu relacji. Jako prelegentka i uczestniczka czułam się tam świetnie i znalazłam dla siebie inspiracje. ”

Kornelia Musiałowska-Kałużna Senior Customer Experience Manager ALLEGRO
Kornelia Musiałowska-Kałużna
„(…) Dla mnie to Forum to świetne miejsce inspiracji nowymi technologiami oraz trendami obsługi klienta. Ponieważ uczestniczą w nim praktycy przedstawiający swoje historie, jest to bardzo wiarygodne źródło wiedzy. Każdy, kto chciałby wiedzieć, co ciekawego dzieje się na rynku krajowym i międzynarodowym, poznać trendy i konkretne efekty wdrożeń różnych rozwiązań techniczno-organizacyjnych – powinien być zainteresowany. Świetna okazja, aby poznać bardzo ciekawych, inspirujących i pełnych pasji ludzi! ”

Oskar Brodzik Dyrektor Centrum Obsługi Klientów – Team ING ING BANK ŚLĄSKI
Oskar Brodzik
„(…) Jestem pod ogromnym wrażeniem konceptu, organizacji, przygotowań dopiętych na ostatni guzik, przebiegu i zaangażowania niezwykle profesjonalnego i jednocześnie bardzo życzliwego grona prelegentów oraz innych osób współtworzących. Dawno nie byłam na evencie, który wniósł ogrom wiedzy i wartościowe relacje, ale przede wszystkim – dał przeżycia, które wspomina się długo po wydarzeniu. ”

Justyna Jakubczyk Dyrektor ds. Rozwoju Relacji i Sprzedaży B2B BANCASSURANCE & AFFINITY AXA POLSKA / CEO, JustFullness
Justyna Jakubczyk
„(…) Wydarzenie oceniamy bardzo pozytywnie, zarówno pod kątem organizacyjnym, wizualnym, jak i technicznym. Z mojej strony była to pierwsza tego typu większa konferencja, więc jestem pod dużym wrażeniem Państwa przygotowania i elastyczności.

Daria Jasiaczek Koordynator ds. Systemów Obsługi Klienta DHL PARCEL
 Daria Jasiaczek

GALERIA ZDJĘĆ Z EDYCJI 2019

PARTNER

PATRON MEDIALNY