10. Customer
Care
Management
Summit

Konfrontacje

Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Prelegenci

Agata Rzeszótko

Agata Rzeszótko Customer Service Manager Poland & CEE Answear.com

Paweł Świderski

Paweł Świderski Dyrektor Operacyjny OLX

Grzegorz Lot

Grzegorz Lot były Wiceprezes Vattenfall Sales oraz Tauron Sprzedaż Dyrektor Wykonawczy odpowiedzialny za strategię kliencką Tauron Polska Energia

Dorota Malinowska

Dorota Malinowska Operations Director Oriflame Poland

Elżbieta Gierczyńska

Elżbieta Gierczyńska ex Customer Champion i menedżer AVIVA co-owner JustFullness

Arkadiusz Cempura

Arkadiusz Cempura Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej Bank Millennium

Justyna Jakubczyk

Justyna Jakubczyk Dyrektor ds. Rozwoju Relacji i Sprzedaży B2B Bancassurance & Affinity AXA Polska CEO JustFullness

Oskar Brodzik

Oskar Brodzik Dyrektor Centrum Obsługi Klientów – TeamING ING Bank Śląski

Bartosz Wójcicki

Bartosz Wójcicki Dyrektor Biura Usług Antyfraudowych Biuro Informacji Kredytowej S.A.

Paweł Kopacki

Paweł Kopacki Kierownik Działu Analiz Sprzedażowych i Big Data Wirtualna Polska Media

Anna Gumkowska

Anna Gumkowska Dyrektor zarządzający Obszaru Rozrywka i Kultura Wirtualna Polska Media

Zuzanna Chodyra Piast

Zuzanna Chodyra Piast Dyrektor ds. Transformacji Doświadczeń Klienta Bankowość Korporacyjna, Santander Bank Polska

Julian Głowniak

Julian Głowniak Head of Business Support Systems GRUPA POLPHARMA

Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Sztucznej Inteligencji ORANGE

Marek Kamiński

Marek Kamiński Dyrektor Departamentu Procesów Euro Bank S.A. (Grupa Banku Millennium)

Kornelia Musiałowska-Kałużna

Kornelia Musiałowska-Kałużna Senior Customer Experience Manager ALLEGRO

Wojciech Mac

Wojciech Mac Kierownik Wydziału Rozwoju Sztucznej Inteligencji Orange Polska

Inna Grynova

Inna Grynova Head of Support Revolut

Łukasz Wojtkowiak

Łukasz Wojtkowiak Sr Manager Customer Service Central & Eastern Europe Johnson & Johnson Poland Medical

Daria Jasiaczek

Daria Jasiaczek Koordynator ds. Systemów Obsługi Klienta DHL Parcel

Marcin Jarnicki

Marcin Jarnicki Head of Marketing Research & Analysis platforma CANAL+

Bartosz Rychlicki

Bartosz Rychlicki QUANTUM CX, CE

Tomasz Kras

Tomasz Kras Customer Experience Evangelist, Konsultant, CEO ProOptima

Michał Nestorowicz

Michał Nestorowicz Marketing Intelligence Director Nationale- Nederlanden

Paweł Białka

Paweł Białka Executive Partner Gartner

Agnieszka Pawlik

Agnieszka Pawlik Trener The Centre for Nonviolent Communication ESSENTIAL SKILLS LAB

Ewelina Ciach

Ewelina Ciach Senior Value Advisor & Design Thinking Coach SAP Customer Experience Advisory, Middle and Eastern Europe

Artur Walendzik

Artur Walendzik CX & Digital Workspace Division Manager NTT Poland

Łukasz Maksymiuk

Łukasz Maksymiuk Koordynator ds. Systemów Obsługi Klienta DHL Parcel

dr Konrad Maj

dr Konrad Maj Kierownik Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych „HumanTech” Adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej Uniwersytet SWPS w Warszawie

Paweł Zarzycki

Paweł Zarzycki doktorant Polsko-Japonska Akademia Technik Komputerowych / Uniwersytet SWPS CEO SmartLife Robotics

Anna Herman

Anna Herman CRM Manager Polkomtel

Grzegorz Suszko

Grzegorz Suszko Dyrektor ds. CRM i Programów Partnerskich w polskim oddziale MASTERCARD EUROPE

Beata Szymańska-Olbryś

Beata Szymańska-Olbryś Customer Service E-Commerce Manager DECATHLON

Monika Czaplicka

Monika Czaplicka CEO WOBUZZ

Grzegorz Przywara

Grzegorz Przywara Customer Care Director TVN

Tomasz Krzyżewski

Tomasz Krzyżewski Business Partner w Departamencie Business Intelligence POLKOMTEL

Pozostałych prelegentów zaprezentujemy wkrótce

PARTNER

PATRON MEDIALNY