10. Customer
Care
Management
Summit

Konfrontacje

Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Partnerstwo

W tym roku proponujemy Państwu innowacyjną formułę spotkania –

PEŁNA INTERAKCJA GWARANTOWANA!

Celem konferencji jest zderzenie aspektów ludzkich i technicznych w koncepcjach i sposobach podejścia do doświadczenia marki i obsługi klienta.

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem

Pokaż rozwiązania w zakresie:

AUTOMATYZACJI I ROBOTYZACJI
W OBSŁUDZE KLIENTA (AI,Chatboty, asystent głosowy)

CUSTOMER SERVICE – działania operacyjne

CUSTOMER EXPERIENCE

MULTICHANNEL / OMNICHANNEL

CUSTOMER INSIGHT

Wykorzystaj potencjał forum

Wybierz najlepszą formę promocji firmy:

ZAINSPIRUJ
PRELEKCJĄ
  • 20-minutowa prelekcja podczas sesji plenarnej lub wybranej sesji równoległej 1-szego lub 2-giego dnia
  • uczestnictwo w konferencji
  • branding (np. inserty, roll-up, logotyp w materiałach konferencyjnych)
WZMOCNIJ
EKSPOZYCJĘ
  • stoisko wystawiennicze we foyer 4m2
  • uczestnictwo w konferencji
  • branding (np. inserty, roll-up, logotyp w materiałach konferencyjnych)
POPROWADŹ
SESJĘ
  • moderowanie sesji plenarnej lub wybranej sesji równoległej
  • uczestnictwo w konferencji
  • branding (np. inserty, roll-up, logotyp w materiałach konferencyjnych)
BĄDŹ
WIDOCZNY
  • uczestnictwo w konferencji
  • branding (np. inserty, roll-up, logotyp w materiałach konferencyjnych)
ZARZĄDZAJ NETWORKINGIEM
  • sponsor aplikacji networkingowej dla uczestników
  • możliwości aplikacji m.in. dedykowana podstrona, wiadomości push, możliwość własnych publikacji, przeprowadzenie ankiety, konkursu, umawianie spotkań, dostęp do statystyk i danych
  • uczestnictwo w konferencji
  • branding (np. inserty, roll-up, logotyp w materiałach konferencyjnych)

KONTAKT

Joanna Ślazyk
WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT PROMOCJI FIRMY PODCZAS FORUM
Joanna Ślazyk
Business Development Manager
joanna.slazyk@bbm.pl
+48 605 990 711

PARTNER

PATRON MEDIALNY