10. Customer
Care
Management
Summit

Konfrontacje

Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Jak budować doświadczenia konsumentów w nowej rzeczywistości i nieustannie dostosowywać obsługę klienta do obecnej sytuacji, by zapewnić pozytywne customer experience? Czy szybka zmiana strategii i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań to dla nas szansa na długofalowy rozwój?


W odpowiedzi na Państwa potrzeby

zapraszamy na drugie spotkanie z serii #DigitalMeetUP,

prowadzone przez ekspertów customer service


CUSTOMER SUCCESS W TRUDNYCH CZASACH? – ODKRYJ MOŻLIWOŚCI ERY COVID-19

WTOREK - 16 CZERWCA
10:00-12:15

Jak w erze koronawirusa możemy szukać szans na długofalowy rozwój? To doskonały moment, aby wreszcie wprowadzić planowane od dawna zmiany. Czas na wdrożenie nowych narzędzi i rozwiązań oraz szerokie testowanie innowacyjnych sposobów doświadczania marki, które przełożą się na poprawę jakości obsługi klienta. To także czas na nową komunikację realnie wspierającą zespół. Zapraszamy Państwa na spotkanie z serii #DigitalMeetUP, podczas którego liderzy customer care zaprezentują swoje przepisy na customer success w trudnych czasach – na podstawie własnych doświadczeń z ostatnich tygodni.

INTERAKTYWNE SPOTKANIE POPROWADZĄ:

Paweł Kikosicki

Paweł Kikosicki Dyrektor Departamentu Obsługi Pacjenta NFZ

Miłosz Sokół

Miłosz Sokół Global E-commerce Manager MEDICOVER

Agata Rzeszótko

Agata Rzeszótko Customer Service Manager Poland & CEE Answear.com

AGENDA SPOTKANIA:

INSPIRACJA! 3 PRAKTYCZNE ASPEKTY OBSŁUGI KLIENTÓW W NFZ W OKRESIE EPIDEMII PRZY RÓŻNYM POZIOMIE RESTRYKCJI – PRAKTYCZNE WNIOSKI BRANŻY CX

Paweł Kikosicki Paweł Kikosicki, Dyrektor Departamentu Obsługi Pacjenta, NFZ

  • Przekleństwo linii telefonicznej – jak zapewnić sprawną i łatwo dostępną obsługę klienta, nie tylko w trudnym czasie
  • Jak szybko można wprowadzić nowe rozwiązania – nasza strategia i wyniesione lekcje
  • Co jest ważne w trudnym okresie stanu epidemii i powolnym wychodzeniu z niego – garść rekomendacji do wdrożenia od zaraz

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

JAK WYKORZYSTAĆ POSIADANE ROZWIĄZANIA, ABY ZAPEWNIĆ LEPSZY CX W CZASACH KRYZYSU

Miłosz Sokół Miłosz Sokół, Global E-commerce Manager, MEDICOVER

  • Nowa rzeczywistość: jak poznać i reagować na zmieniające się oczekiwania klientów – nowa lista digital must have
  • Oszczędność czasu i pieniędzy: jak usprawnić procesy wykorzystując posiadane komponenty – case study Medicover
  • Technologia: wpiera czy utrudnia – lessons learned

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

KRYZYS KOMUNIKACJI CZY KOMUNIKACJA KRYZYSOWA? – JAK ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI W WYMAGAJĄCYCH CZASACH, ABY NIE TYLKO SŁYSZELI, ALE I SŁUCHALI

Agata Rzeszótko Agata Rzeszótko, Customer Service Manager Poland & CEE, Answear.com

  • Jak komunikować niekorzystne dla pracowników zmiany – case study Answear
  • „Strach ma wielkie oczy” – jak rozmawiać o obawach pracowników i je niwelować
  • Jak pozostać w prawdziwym kontakcie z zespołem rozproszonym – miary sukcesu

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

PODSUMOWANIE SPOTKANIA I DALSZE ROZMOWY W POKOJU CZATOWYM

#DigitalMeetUP to platforma do aktywnej wymiany najświeższych doświadczeń i bieżącej wiedzy – w formie regularnych spotkań online. Zapraszamy do udziału w wirtualnych meetingach, podczas których mogą Państwo dzielić się swoją wiedzą, zadawać pytania w czasie rzeczywistym i nawiązywać nowe kontakty biznesowe – tak, jak podczas naszych konferencji!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W DIGITAL MEETUP?

  1. Porcja świeżych doświadczeń i ogromna dawka rzetelnej wiedzy CX – bez wychodzenia z domu, on demand!
  2. Szeroki przekrój obszaru zarządzania klientem – dostosowany do obecnej sytuacji oraz Twoich indywidualnych potrzeb
  3. Topowe tematy: komunikacja, strategie i narzędzia customer service polecane przez praktyków – na bazie ich doświadczeń z ostatnich tygodni
  4. Nowoczesna i prosta forma zdobywania wiedzy – wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu
  5. Wymiana wiedzy & doświadczeń – dyskutuj na czacie, zadawaj pytania czołowym praktykom obsługi klienta i zyskaj szeroką perspektywę

PARTNER

PATRON MEDIALNY